EFTERÅR 2023

Få en oplevelse for livet med et langt højskoleophold

Ledige pladser – Se mere her

KORTE KURSER

Spændende kurser både vinter og sommer

MANGFOLDIGHEDSPULJEN

Få tilskud til dit højskoleophold eller pausen i arbejdsliv

HØJSKOLESTIPENDIET

Står økonomien i vejen for højskoleophold?

Struer Højskole

Højskolen for voksne

Velkommen
Struer højskole er højskolen for voksne, med lyst til selvudvikling og fællesskab. Vi er en lille skole med et stort hjerte, der ofte bruger naturen i undervisningen.
Her gør vi os umage med at lære dig at kende og give dig en højskoleoplevelse for livet.
Oplev fællesskabet og nye perspektiver på tilværelsen.

Du møder et fællesskab af voksne, der også er nysgerrige på livet. Vi mener ”at være voksen” handler mere om din sindstilstand end din alder.
I nogle årtier, midt i livet, giver det sig selv, at man er voksen. Men du kan også være ung og søge et alternativ til ungdomskultur, og man kan være ældre og ønske andet end seniorfællesskab.
Her er vi alt fra 20 til 80 år, og det fungerer helt utroligt godt. Velkommen til!

Højskoleophold på Struer Højskole

Højskoleophold

Din udvikling er livslang. På Struer højskole kan du sætte dig selv i nye sammenhænge og få friske perspektiver på tilværelsen. Vores elever er voksne i alle aldre og den mangfoldige elevsammensætning giver et unikt fællesskab, hvor alle hører til.

Find kort kursus på Struer Højskole

Korte kurser

Vores korte kurser giver dig en unik indholdsrig oplevelse. Her kan du udvikle dig, lære nyt, blive begejstret, dyrke interesser, opleve naturen og finde ny energi. Alt sammen i fællesskab med andre voksne, som også er nysgerrige på, hvad livet rummer af muligheder.

Populære korte kurser

Følg med på Instagram