Medarbejdere

Forstander
Struer Fri Fag- og Højskole
Telefon: 20804863

Claus er forstander for hele Struer fri Fag- og Højskole. Ind i mellem holder han samlinger eller tager med på udflugt.

HØJSKOLELÆRERE

Lene Langer Nees

Højskolelærer

Lene er vores knald dygtige fysioterapeut og yogainstruktør, som også er uddannet coach. Hun elsker yoga, og har en fantastisk evne til at tilpasse timerne, så alle kan være med – øvet som uøvet. Lene er et godt menneske helt ind i knoglerne, og hun udfordrer dig i forhold til dine tanker om sundhed, livskvalitet og hverdagslivet.

Peter Thygesen

Højskolelærer

Med sin store interesse for historie byder Peter ind med hans fag “Historie og samfund”. Peter er også en dygtig golfspiller og underviser i valgfaget golf.

Peter er barselsvikar for Marianne

Thomas Smith

Højskolelærer

Thomas er uddannet psykoterapeut, motionsinstruktør og coach. Han er verdensmester i at stille alle de svære spørgsmål, som for alvor rykker din personlige udvikling og dine tanker om vores kultur og samfund. Han er en mester i at lytte og den af underviserne, som arbejder mest i dybden med personlig udvikling.

Marianne Hansen

Højskolelærer

Marianne er hyppigt at finde i skolens madværksteder, men hun har også en vigtig udfarende position som projektudvikler og tovholder på events.

Marianne er på barsel

Trine Thor Christensen

Højskolelærer

Uden Trine havde vi et problem. Hun er nemlig dén, der med sit kæmpe store overblik og overskud får alting til at køre. Hun ved en masse om det meste og deler ud af sin viden med et evigt smil. Trine har en kæmpe viden om bl.a. natur, kultur, historie, idehistorie, filosofi og litteratur og så er hun altid opdateret på samfundsrelevante emner.

Lena Schou

Timelærer

Lena underviser i vores kreative værksted. Hun er kunstner, dukkemager og er uddannet indenfor teaterverdenen. Lena er et af de mest kreative mennesker, du nogensinde kommer til at møde. Hun er hjertelig, tålmodig og tager hånd om alle i værkstedet – også dig med 10 tommelfingre uden et medfødt krea-gen.

KØKKENTEAMET

Per Holst Hansen