Maden på Struer Højskole

Vi Spiser godt på Struer højskole

Højskoleophold med hygge og lækker mad

Alle vores højskolekurser er med fuld forplejning.

Køkkenleder Laila og hendes hold sørger for os, og vores køkken serverer klassisk mad med et grønt tvist.

Vi går op i at servere lækker smagfuld og sund mad, der baseres på sæsonens råvarer.
Der er mad morgen middag og aften, og indimellem er der naturligvis kaffe/the, frugt og snacks.

Bæredygtighed er også på menuen, med bronze-mærket i økologi, fokus på madspild, og vegetariske alternativer.

Allergier og kosthensyn

Hvis du ønsker at vi skal tage særlige hensyn til din kost skal du give besked af hensyn til vores planlægning.

Vi serverer altid et vegetarisk alternativ og kan tage hensyn til lactose- og milde grader af glutenallergi (cøliaki).

Vi forsøger så vidt muligt at tage hensyn til øvrige allergier og kosthensyn, og det er også muligt at have egne fødevarer med og låne køkkenfaciliteter.

Kontakt os gerne hurtigst muligt om allergier og præferencer, sådan at vi har mulighed for at planlægge alternativer.

Kosthensyn vil primært være i forhold til hovedmåltiderne og er du i tvivl om ingredienser i maden er du altid velkommen til at spørge køkkenet.

Kontakt køkkenleder Laila på laila@struerfrifagskole.dk