Støtteforening

Struer Højskoles Støtteforening

Hvem er vi?

Struer Højskoles Støtteforening blev stiftet i efteråret 2013 af en gruppe tidligere kursister på det daværende KursusCenter Struer. Vi ville gerne dele oplevelsen med andre mennesker, der også kunne tænke sig en livsstilsændring.

• At udbrede kendskabet til Struer Højskole
  • At danne netværk gennem en lukket Facebook-gruppe
  • At dele erfaringer gennem fælles-weekender på Struer Højskole
  • At købe forskellige ting og udstyr til Struer Højskole, som vil gøre dagligdagen for kursister nemmere under deres ophold

Kontingent

Vores kontingent er 250 kr. årligt (kalenderår). Du kan betale via mobilepay på nr. 92495 eller bankoverførsel til konto nr. 7600-1583897. Du bedes skrive dit navn sådan i din indbetaling: ”Dit Navn – SHS”. Når vi har registreret din indbetaling, kommer du med i vores lukkede gruppe på Facebook. Send gerne en besked om overførslen til støtteforeningens formand, Steffan Beister, for så bliver du lukket ind i gruppen med det samme. Steffan Beisters mailadresse er oldbeister@gmail.com. Du kan også sende en besked med et foto af din indbetaling til Steffan Beister via messenger.

100 kr. af kontingentet overføres fra Struer Højskoles Støtteforenings konto til selve Struer Højskole og så er du også med i Struer Højskoles Skolekreds. Her kan du deltage i deres generalforsamling og du vil også få tilsendt invitationer på forskellige foredrag på højskolen som du som en del af skolekredsen kan få til nedsat pris.

Hvad går kontingentet til:

• Fælles aktiviteter
  • Donationer til højskolen, som kommer alle kursister til gode – for eksempel fjernsyn i tv-stuen, yoga udstyr m.m.

Aktiviteter:

• Fælles-weekender
  • Generalforsamling
  • Netværk via Facebook
  • Frivillig på udvalgte kursus-uger i løbet af året
Steffan Beister

Formand