17 nov 2023

“Jeg glæder mig helt vildt til at inspirerer andre”

Vi har måske verdens bedste yogainstruktør… Og nu er Lene blevet endnu dygtigere med hendes nye certificering i YIN POWER® Hør hvad hun selv fortæller her

Jeg er ganske enkelt VILD med min nye uddannelse som YIN POWER ® lærer.

Det har været en spændende og lærerig rejse, med masser af ny viden om bl.a. Yin og Yang, meridianbaner, de 5 elementer og smertevidenskab. Og så blev min fysioterapeutuddannelsen og viden om anatomi og fysiologi støvet godt og grundigt af.

Det er fedt at kombinerer min oprindelige uddannelse som fysioterapeut med YIN POWER ® .

Uddannelsen har haft stor betydning for min hverdag, for jeg mærker selv at jeg i den grad er blevet stærkere og i bedre balance ikke kun fysisk. Helt ærlig kommer man ikke ”sovende” til effekten af YIN POWER ®, fordi du i øvelserne både arbejder med fordybelse og opmærksomhed på vejrtrækningen, men også aktivitet og muskelstyrke, for at balancere YIN og YANG. Men det er meget tilfredsstillende at tage ansvar og investere tid og energi i mig selv og min egen livskvalitet.

Jeg glæder mig helt vildt til at inspirerer andre, i deres rejse til bedre livskvalitet.

Kursister på efterårsholdet, har allerede taget utrolig godt imod YIN POWER ® metoden og der kommer mere Yin på programmet på Lenes yogahold i det kommende år, både på de korte og lange højskoleophold.

Du kan også opleve skaberen af konceptet YIN POWER ® Kristine Marie Rost, i uge 8 på Struer Højskole. Her underviser Kristine i YIN POWER ® hele ugen, og det bliver en fantastisk oplevelse.

Se korte kurser HER

Læs om højskoleophold HER