Kirsten fortæller om sit ophold
5 jul 2022

Kirsten fik genopladet batterierne

Selv bare en uge på Struer Højskole kan gøre en stor forskel.

Allerede tirsdag havde Kirsten rost kurset og skolen til skyerne, og da fredagens afslutningsfest kom, havde hun skrevet en lille tale til holdet – af ren taknemlighed:

“TAK alle sammen”

Kære alle

Jeg kan nu se tilbage på en helt igennem fantastisk uge sammen med jer alle, her på Struer Højskole. Tak alle sammen med det I hver især har bidraget med.
Jeg glæder mig til at leve videre på hvad vi har lært og på vores gode snakke. Jeg ser frem til at lave de lækre opskrifter fra dine to flotte og inspirerende bøger Anika.

TAK alle sammen, jeg føler mig så glad og opladet og klar til at tage hjem til John og nyde livet sammen med ham.

Et særligt sammenhold

Kirsten har været på højskole før, men fortæller at fællesskabet var helt særligt på dette holde. Snakken flød allerede første aften, og sammenholdet var fantastisk både i undervisningen og i fritiden om aftenen.

Kirsten fik ny energi og genfandt en sprudlende version af sig selv, ved at komme lidt væk fra hverdagen.
Med en syg mand var det tiltrængt med lidt luft under vingerne, og som Kirsten selv siger:

Dette ophold gav mig så meget, og jeg har fået gode nye venskaber… et ophold som dette har været GULD værd for mig.”

Struer Højskole er en lille højskole, og til kurset, mindset og madro, var det godt med fornemmelsen af nærhed og plads til gode samtaler om temaerne i undervisningen.
” I har så fantastiske faciliteter på denne skole, og et dygtigt undervisningsteam, og så bliver vi forkælet med lækkerier fra køkkenet, ikke at forglemme

Stjernestunder

Kirsten roser især turen til Klosterheden: ”En fantastisk tur i bæverens fodspor og en dejlig aften omkring bålet med Thomas og hyggelig sang, guitar, og gode snakke. Det var virkelig stjernestunder”
Kirsten nød også morgengåturene til fjorden som holdets elevforeningsrepræsentant stod for.

Trænger du selv til ny energi og inspiration? Så finder du både lange og korte kurser indenfor livsstil, mad, motion og friluftsliv på Struer Højskole.

Kirsten er i hvert fald klar til at anbefale et besøg på Struer Højskole:

Jeg så GLAD for at have oplevet dette kursus hos jer. Kommer helt sikkert igen næste år, og får dette boost sammen med jer alle, der gør denne højskole til noget helt særligt”