Pitstop

– En tænkepause i dit uddannelsesforløb

Trænger du til en pause i dit uddannelsesforløb? På Struer Højskole kan du få nedsat din egenbetaling på et højskoleophold som pitstop-elev.

Her kan du lægge opgaver, afleveringer og karakterer på hylden.
Der er mange grunde til at en pause i dit uddannelsesforløb er en god ide.

Måske er du:

• Skoletræt
  • Kommet i tvivl om uddannelsesvalg
  • Udbrændt
  • Fyldt op af presset i hverdagen
  • Ramt af dårlige vaner

Du kan bruge højskoleopholdet som en pause til at samle tankerne og finde energi til dit næste skridt. Eller måske har du brug for en anden slags fællesskab med mere fokus på livsglæde og personlig udvikling.

Vi giver 600 kr. i pitstop-rabat om ugen, svarende til 9.000 kr. på et 15 ugers højskoleophold.

Vil du vide mere?

Er du interesseret i at vide mere om hvordan du kan komme på et pitstop-ophold?
Ring på 9785 0822 eller udfyld formularen her.

Navn*

Emne

Din besked

På et pitstop-ophold bliver du en del af vores lange højskoleophold som kører både forår og efterår. Her deltager du på lige fod med alle de andre højskolelever, og har mulighed for at fordybe dig og vælge dine fag efter interesse.

Læs mere om vores højskoleophold HER

Andre muligheder

Der findes også andre støttemuligheder til både unge og voksne som ønsker et højskoleophold.
    Se alle mulighederne hos Højskolernes Hus HER

Nanna gik på Struer højskole i foråret 2022 og deltog i folkemødet på Bornholm i forbindelse med hendes højskoleophold.

Personlig udvikling var en stor del af højskoleoplevelsen for hende, og hun fik også rigtig meget ud af det særlige fællesskab her på skolen.

“Her handler det både om det fysiske og det mentale helbred. Jeg synes, jeg har fået nye måder at tænke på om, hvem jeg er og hvad jeg indeholder.”

Læs hendes historie HER

Herunder kan du høre Simone, Nicolai og Mille fortælle om hvorfor de tog på højskole og hvad de tager med sig hjem fra opholdet.

Find dit højskoleophold her