31 maj 2022

Ny forstander til Struer Fri Fag- og Højskole

Claus Henry Hansen tiltræder den 1. august 2022 jobbet som forstander for Struer Fri Fag- og Højskole

Claus Henry Hansen bliver ny forstander for Struer Fri Fag- og Højskole. Han kommer fra en stilling som afdelingschef og forstander på Fiskeriskolen under EUC Nordvest, hvor han har haft ansvaret for udviklingen og driften af skolen.

Claus Henry Hansen har før det i en lang årrække været uddannelsesleder og afdelingschef på UC Holstebro, hvor han blandt andet har haft ansvar for fødevareuddannelserne og kommunikationen. De seneste tre år har han været afdelingschef og forstander på Fiskeriskolen i Thyborøn, hvor han særligt har arbejdet med drift, netværk med eksterne parter og markedsføringen af erhvervsfiskeruddannelsen. Claus Henry Hansen træder derfor ind i stillingen med et bredt kendskab til uddannelsesområdet og kommunikation.

Læs mere i Dagbladet Holstebro-Struer