Ledige Stillinger

Kommunikations- og salgsmedarbejder

Kan du fortælle den gode historie om vores højskole?
Så er det måske dig vi søger.

Vores nuværende kommunikations- og salgsmedarbejder har fundet nye veje, og derfor er vi på udkig efter et nyt medlem til vores team. Vi er rigtig gode til at være en super højskole, men knap så gode til at få opdateret hjemmesiden, de sociale medier osv. Derfor søger vi en, som kan hjælpe os med det.

På Struer Højskole har vi fokus på sundhed og højskolelivet. Et ophold hos os giver noget til hjerne, hjerte og krop. Vi er en lille højskole med 33 værelser og 5 lærere. Tryghed, nærvær og høj kvalitet er vigtigt for os.

Du skal have en fornemmelse af, hvad det vil sige at være en højskole samt flair for kommunikation, markedsføring og salg.

Dine arbejdsopgaver bliver:
• Fortælle den gode historie
• Hjemmeside, SEO
• Synlighed og brandværdi på sociale medier
• Opsøgende PR og mediekontakt
• Nyhedsbreve
• Salgsmateriale

Der er mulighed for du kan supplere din stilling som højskolelærer og underviser på højskolen.
Stillingen som kommunikations- og salgsmedarbejder er cirka 16 timer i ugen.
Vi sætter pris på, hvis du ønsker at bo på skolen i en tjenestebolig (dog ikke et must).

Løn efter overenskomst.
Start 1. maj eller så snart som muligt.
Henvendelse til Anika Thor, daglig leder.

Mail: anika@struerhojskole.dk

Mobil: 20804863