Vilkår og betingelser

1. KØB HOS STRUERSKOLEN – LÆRING OG LIVSSTIL

Der er ikke indgået en bindende købeaftale med StruerSkolen – Læring og Livsstil, før De har modtaget en ordrebekræftelse fra StruerSkolen – Læring og Livsstil.

StruerSkolen – Læring og Livsstil opbevarer ikke selve ordrebekræftelsen efter den er fremsendt til kunden.

2. PRISER

Alle priser er inkl. 25 % moms og i Danske kroner, hvor intet andet nævnes.

Priserne er kun gældende indenfor Danmarks grænser, ekskl. Færøerne og Grønland.

Der tages forbehold for:
● Valutaændringer
● Force majeure
● Leveringssvigt
● Afgiftsændringer
● Udsolgte varer og trykfejl

3. SALG GENERELT

Den angivne pris ved bestillingstidspunktet, er den gældende bestillingspris.

StruerSkolen – Læring og Livsstil forbeholder sig ret til at påregne et bestillingsgebyr på DKK 25,00 inkl. moms, hvor bestillingen ikke er foretaget via StruerSkolen – Læring og Livsstil’s hjemmeside.

En bestilling slettes, såfremt den ikke er afhentet senest 4 hverdage efter bestillingen.

Afhentningsvarer faktureres til den aktuelle pris på bestillingstidspunktet, og prisen ændres IKKE hverken ved prisfald eller stigning.

4. SÆRLIGT OM BUTIKSALG

Butikssalg: køb som er foretaget i vores butik på Vesterled 7, 7600 Struer.

Ved butikssalg er der INGEN kontant returret, da man har lejlighed til, at undersøge varen inden overdragelsen/risikoovergangen sker.

Varen skal tilbageleveres i original og ubrudt emballage, da varen efterfølgende skal kunne sælges som ny.

5. LEVERING

Der tages forbehold for udsolgte varer og udskudt leveringstid hos StruerSkolen – Læring og Livsstil “s grossister.

6. AFBESTILLINGER

Ønsker De at afbestille eller annullere en allerede afgivet bestilling, bør det som udgangspunkt ske ved, at fremsende en e-mail med mærket ” Afbestilling “. Her bør bestillingstidspunkt samt ordrenummer fremgå.

Har De modtaget en ordrebekræftelse pr. e-mail kan denne returneres til afsender med teksten ” Afbestilling ! ” indsat i emnetekst.

Afbestilling bør ske inden kl. 15:00 samme dag, som bestillingen er foretaget.

7. BETALING

De mulige betalingsmåder er:
● Dankort
● Efterkrav
● Efter aftale (kun erhverv)
● Kontant (kun butikssalg)

Der er ikke mulighed for forudbetaling, idet kundens retsstilling her, er væsentlig dårligere end ved andre former for betaling.

Betalingsmåde “EFTER AFTALE” kan kun benyttes af virksomheder og offentlige institutioner, og kun såfremt De i forvejen har opnået en betalingsaftale med StruerSkolen – Læring og Livsstil. Ønsker De en sådan aftale kan det for private virksomheder ske her og for offentlige virksomheder ske her.

Klik her, for at se alle handelsbetingelserne:(Åbner et google dokument) docs.google.com