Stipendie fra Struer Højskoles elevforening

Få 10.000 kr. i tilskud til dit højskoleophold

Vores elevforening uddeler 2 stipendier á 10.000.-
Skal det være dig?

Du har helt sikkert en rigtig god grund til at netop du skal modtage støtte til dit lange højskoleophold.
Måske er det svært at finde pengene? Måske vil du være en gevinst for fællesskabet? Måske har du af en eller anden årsag særligt behov for opholdet?

Send os en kort ansøgning hvor du fortæller lidt om dig selv og din årsager til at søge tilskud

Vi opfordrer alle uanset køn, alder, civilstatus, indkomst, etnicitet eller bopæl til at søge.

Krav og ansøgning

En forudsætning for tildeling af stipendiet er optagelse på Efterårsholdet 2024. 13 uger fra d. 22. september, samt medlemskab af elevforeningen i 2024/2025

Prisen på det lange efterårsophold er 24.700 kr.
Modtager du stipendiet til din egenbetaling derfor blive 14.700 kr.

Prisen er inkl. fuld kost, eneværelse med eget bad/wc, udflugter, mm.
Der kan forekomme egenbetaling på udvalgte valgfag.

Stipendiet kan kombineres med andre støttemuligheder

Send din ansøgning til mail@struerhojskole.dk
Ring på 9785 0822 hvis du har spørgsmål

Vi glæder os til at høre fra dig.

Læs mere om vores højskoleophold HER

Det er en fantastisk investering i sig selv.

“Jeg kan helt klart anbefale det, og jeg vil gøre det igen. Jeg tog på højskole for at trække stikket og trække luft. Simpelthen for at finde ny energi og få genopladet batterierne…”
Majbritt, Sygeplejerske og elev forår 2023

– Specielt også når man har et fag hvor man er så opsat på at give så meget af sig selv, og give til mennesker, som er i alle mulige situationer i deres liv. Så synes jeg det er helt fantastisk at kunne få orlov og trække stikket i en meget travl hverdag.