Handelsbetingelser og vilkår
Her kan du læse om dine vilkår når du tilmelder, eller afmelder, et kursus her på Struer Højskole
Tilmelding og betaling
Du har mulighed for at tilmelde dig vores kurser via hjemmesiden eller ved kontakt til administrationen.
For korte kurser gælder det at den fulde kursusbetaling falder i forbindelse med tilmelding.
Se evt. afbestillingsbetingelser herunder
For lange højskoleophold falder tilmeldingsgebyr på 4.500 kr. i forbindelse med tilmelding.
Restbeløbet indbetales inden kursusstart. Der kan træffes aftale om betaling i rater.
Der er ikke indgået en bindende købsaftale med Struer Højskole, før du har modtaget en ordrebekræftelse. Kursustilmeldinger er ikke bindende før betalingen af kursusafgift eller tilmeldingsgebyr er gennemført.
Betalingsmetoder
Webshop med kortbetaling
Kontooverførsel til konto 7602 1141015
Dankort og kontant (op til 9.999 kr.) ved fremmøde på adressen Vesterled 7, 7600 Struer
Mobilepay nr. 92 495
EAN 5790002502842
Alle priser er inkl. 25 % moms og i Danske kroner, hvor intet andet nævnes.
Den angivne pris ved bestillingstidspunktet, er den gældende pris.
Priserne er kun gældende indenfor Danmarks grænser, ekskl. Færøerne og Grønland.
Der tages forbehold for: Valutaændringer, force majeure, leveringssvigt, afgiftsændringer, udsolgte varer og trykfejl
Obs: Vi sender ingen bekræftelse på modtagelse af betalinger.
Rabatter
Eventuelle rabatter kan ikke kombineres, medmindre det er specifikt angivet.
Rabatter og særaftaler er kun gældende til det specifikke kursus der er angivet. Ændres tilmeldingen til et andet kursus bortfalder rabatten, hvis det nye kursus ikke er inkluderet i rabataftalen.
Rabatter skal være indløst senest inden kursusstart. Herefter bortfalder rabatten.
Rabatter udbydes under hensyn til åbenhedskriteriet og dansk lovgivning.
For mere information kontakt administrationen på 9785 0822
Afbestillingspolitik
vis du får brug for at melde afbud, skal du give Højskolen besked hurtigst muligt, på telefon 97 85 08 22 eller på mail@struerhojskole.dk.
Vilkår gælder uanset årsag til afbud.
Afbestilling tidligere end 3 uger før kursusstart
Hvis du afbestiller dit kursus tidligere end 3 uger før kurset starter, har du følgende valgmuligheder:
- Få udstedt et gavekort på det fulde beløb.
- Få udbetalt din indbetaling mod et administrationsgebyr.
Afbestilling mindre end 3 uger før kursusstart:
Hvis du afbestiller dit kursus mindre end 3 uger før kurset starter, kan vi desværre ikke refundere din indbetaling. Du vil dog modtage et gavekort, svarende til din indbetaling minus et administrationsgebyr.
Gavekortet kan frit anvendes på kurser (korte og lange) inden for den angivne frist.
Gavekort udbetales ikke, men kan efter aftale overdrage til en anden.
Administrationsgebyr:
For tilmelding til korte kurser til og med uge 38 2025: 500 kr.
For tilmelding til korte kurser fra og med uge 53 2025: 1.000 kr.
For tilmelding til lange højskoleophold: 4.500 kr.
Vilkår gælder uanset status på kurset.
Rejseforsikring
Vi anbefaler at du tegner en rejseforsikring der dækker højskoleophold, hvis du ønsker at være sikker på at kunne få din indbetaling retur i tilfælde af afbud.
Afbrudt kursus
Hvis du får behov for at afbryde dit ophold undervejs, skal du meddele dette til højskolens leder samt skriftligt til administrationen på mail@struerhojskole.dk
Betingelser for restbetaling:
- For korte kurser (1-2 uger): Der betales for gennemførte og påbegyndte uger, samt den første uge efter kurset er afbrudt.
- For mellemlange kurser (3-11 uger): Der betales for gennemførte og påbegyndte uger, samt de to uger efter kurset er afbrudt.
- For kurser af 12+ ugers varighed: Der betales for gennemførte og påbegyndte uger, samt de tre uger efter kurset er afbrudt.
Bemærk at du kan tegne en privat rejseforsikring der evt. kan dække udgifterne ved fx sygdom eller andre uforudsete hændelser.
Kontakt
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte kontoret på telefon 97 85 08 22 eller på mail@struerhojskole.dk