Struer Højskoles elevforening

Struer Højskoles elevforening har fulgt og udviklet sig sammen med skolen siden 2013.

Tag fællesskabet med videre

Ideen med foreningen er at holde fast i højskolefællesskabet og netværket, samt at udbrede kendskabet til skolen og højskoleoplevelsen.

Elevforeningen arbejder for:

  • Fællesskab der levere videre efter højskoleopholdet
  • At udbrede viden om Struer Højskole og opholdene her
  • Elevforeningsstipendiet til elever på 12+ ugers ophold.

Medlemskab af elevforeningen

Du kan indmelde dit i foreningen i forbindelse med dit ophold eller ved at kontakte bestyrelsen.

Kontingentet er 250.- årligt inkl. medlemskab i skolekredsen for Struer Fri- Fag & Højskole

Kontingentet går til foreningens stipendie og fælles aktiviteter i foreningen.

Bestyrelsen for Struer Højskoles elevforening

Pladsen er ledig

Suppleant

Lynn Søfeldt

Bestyrelsesmedlem

Maria Salina Olsen

Bestyrelsesmedlem

René Trolle

Bestyrelsesmedlem

Jette Steenberg

Kasserer

Pia Anine Mondrup

Næstformand

Steffan Beister

Formand

Få inspiration midt i livet

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og bliv inspireret til dit næste kapitel.